رومئونو : مجله خبری اینترنتی

مجله خبری اینترنتی رومئونو انتشار اخبار و مقاله های جذاب و مهم ایران و جهان

رومئونو : مجله خبری اینترنتی

مجله خبری اینترنتی رومئونو انتشار اخبار و مقاله های جذاب و مهم ایران و جهان

ما در مجله خبری اینترنتی رومئونو سعی میکنیم جذاب ترین و مهمترین خبر ها و مقالات روز ایران و جهان را از سرتاسر وب گردآوری کنیم و اینجا در معرض نمایش کاربران علاقه مند بگذاریم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

بیشتر کسایی که قصد سفر دارن با اختلال نگارش و تولید رزومه انگلیسی ماهر مواجه میشن و خیلی از این اشخاص ترغیب میشن که از قالبهای مهیا و رزومه سازها به کار گیری کنن که مبتنی بر پژوهش ها دانشمندان بریتانیایی این کارشون در غایت سبب ساز بدین میشه که حتی دعوت به گفت‌و‌گو شغلی هم نمیشن (به دست آوردن جاب آفر پیشکش). اینجانب امروز قصد دارم که‌این اشتباهات رو چک کنم و ریشه یابی کنم که چرا این اتفاقات می افته؟ پس در بالا بپردازیم به اینکه:
چرا رزومه سازهای آنلاین بدون پول انگلیسی اختلال ساز میشن؟

خیلی از کسانی رو می شناسیم که بسیار کارآزموده و ماهر در حوزه‌ کاری خویش هستن البته وقتی که سوابق کاری برای موسسات فرنگی میفرستن حتی به گفتمان نیز دعوت نمیشن و این مورد، سبب تعحب و حیرت خودشون و اطرافیانشون میشه. چرا این رخداد میافته؟ آیا این اشخاص به اندازه کافی علم و یا این که تجربه نداشتن؟

می بایست بگم که نقص‌، نداشتن مهارت و تخصص وجود ندارد؛ خلل اینجاست که‌این متخصصین عمل رزومه نویسی شغلی شونو به اشخاص عمل بلد نمیسپارن و تنها میخوان در کمترین دوران ممکن، تنها از راز تکلیف رزومه ای ساخته و ارسال کنن! بهمین خیال و خاطر از سایتهای رزومه ساز انگلیسی و قالب های انگلیسی بدون‌پول به کار گیری کرده و همین مورد منجر پذیرفته نشدن آنان برای رای زنی میشه.

این رزومه ها واقعا بی ارزشند!

نقطه ضعف قالبهای فراهم انگلیسی و پلتفرمهای رزومه ساز اینه که صرفا تعدادی از اصول بسیار کلی و محدود رو برای ایجاد اتومات رزومه در حیث میگیرن. خبری از ساختار، چیدمانها، عبارات کلیدی اصلی، صفحه آرایی و خیلی مسائل دیگه بصورت اصولی و استاندارد در‌این قالبها و خروجی رزومه سازها وجود نداره.

نقطه ضعف دوم این قالبهای مجانی و رزومه های رزومه سازها اینه که بخاطر همگی گیری شون، مدیران منابع انسانی در کمترین برهه زمانی متوجه اینجور رزومه ها میشن و این نوع رزومه ها با این قبیل قالبها (که در وب زیادن) از حیث مدیران موسسه ها فرنگی تماما بی بها به اکانت در میان، زیرا اولا از لحاظ محتوایی و گرافیکی بسیار ضعیف هستن، دوما ساختار اصولی و استانداردی ندارن و سوما با سیستم های ATS سازش ندارن. بهمین دلیله که‌این رزومه ها عملا بی اعتباراند. ولی رزومه نویسان حرفه ای قانون ها رزومه نویسی را کاملا میشناسن و قالب مخصوص بفردی پباده سازی میکنند که به طور کامل مطابق استانداردهای مرزوبوم مد لحاظ مهاجرین باشه.

1- رزومه های با قالب مهیا بسیار تابلو می‌باشند!

مدیران و پرسنل قسمت نیروی انسانی هر ‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌روز با رزومه های بسیار متعددی راز و عمل دارن و در کمترین بازه زمانی براحتی متوجه میشن که متوجه میشن که رزومه ای که در اختیار دارن، بوسیله یه رزومه ساز انگلیسی آنلاین یا این که با قالبهای مهیا درست شده یا این که بصورت تخصصی و منحصربفرد نگارش و تهیه و تنظیم گردیده.

پرسنل رزومه های انگلیسی با قالب فراهم رو تحلیل نمیکنن زیرا بر این باورند که: عده ای که از رزومه های با قالب فراهم استعمال میکنن عده ای تنبل و بی هدف هستن که مسئولیت پذیر نیستن و صرفا میخوان تنها از رمز تکلیف کاری رو پیش ببرن. برای مدیران فرق متعددی میباشد در بین افرادی که برای هر واژه و کلمه از رزومه ساعت‌ها تفکر میکنن با عده ای که در وب سرچ کرده ان و دنبال دست و پا کردن یک‌سری دقیقه ای یه رزومه انگلیسی فراهم بودن.

پس برهه زمانی 6 ثانیه ای که پرسنل روی رزومه ها میزارن (تعجب نکنید. درسته. کارکنان منابع انسانی نهایتا 6 ثانیه روی رزومه شما وقت میزارن : منبع ) در شرایطی‌که متوجه بشن که با یه رزومه با قالب فراهم طرف می باشند معمولا ریسک نمیکنن و ترجیح میدن رزومه رو ریجکت کنن.

یکی مواقعی که در میانه نوشته‌ی‌علمی گفته شد مورد عدم سازش رزومه های آنلاین انگلیسی با سیستم های ATS بود. اکنون قصد دارم درباره ی این مورد بیشتر سخن کنم.

2- سیستم ATS و عدم سازش آن با رزومه های انگلیسی آنلاین با قالب مهیا

هیچ کدوم از ما نمیدونیم این رزومه های قالب فراهم رو چه کسی و با چه استانداردهایی پباده سازی و منتشر کرده؟! تنها اینو میدونیم که‌این رزومه ها قابل مقایسه با عمل رزومه نویسان ماهر نیستن و برای اینکه این مورد رو به طور کامل شعور نمائید کافیست یک مثال از هر مورد را گزینش کرده و باهم مقایسه فرمائید. به طبع دربین کاری که ایام روی آن وقت گذارده می گردد و کاری که فقط در پهنا قریه دقیقه ساخته میگردد فرق متعددی وجود دارااست.
بیشتر شرکتها و نهادهای فرنگی از سیستمی به اسم ATS برای آنالیز محتوای رزومه ها به کارگیری میکنن. این سیستم سرعت چک رزومه ها رو برای کارکنان بیشتر میکنه و به طور اتوماتیک رزومه هایی که محتوای اونها سنخیتی با محتوای (عبارات کلیدی) از پیش تمجید گردیده منحصر به فرد اون جایگاه شغلی نداشته باشه رو سریع شناسایی و ریجکت میکنه. زیرا در ایجاد رزومه های مهیا مجانی انگلیسی اصول اصلی برای سیستم های ATS رعایت نشده ناخودآگاه رزومه متقاضیانی که از این رزومه سازها و قالبهای فراهم بدون پول مستعمل رد میشه. حتی در صورتی مهارت و تخصص متعددی داشته باشید، بخاطر این زمینه رزومه شما رد میشه و در سود شما نادیده گرفته میشید برای استخدام در اون شرکت.

پس قالبهای مهیا و رزومه سازها به چه دردی میخورن؟

رزومه ساز آنلاین انگلیسی و قالبهای فراهم معمولا برای استخدام شدن در درون مملکت به عمل دربین و درصورتی که کسی هدفش فقط اشتغال در درون میهن باشه، استعمال از رزومه سازها و قالبهای فراهم رو پیشنهاد می کنم. ولی در شرایطی که قصد دور از شوخی برای سفر دارید و یااینکه فریلنسر می‌باشید و میخواین پروژه های در بین المللی انجام بدید، سفارش می‌کنم قطعا از رزومه نویسان کارشناس یاری بگیرید.

آیا یاری تصاحب کردن از یک رزومه نویس ماهر ضرورت داراست؟

در‌حالتی که شما قصد مسافرت دارید می بایست این نکته رو بدونید که هر اشتباهی هرچند کوچک، شما رو از رویا و هدفتان بدور میکنه پس می بایست در این‌شیوه بی عیب و نقص کار نمائید. حال که مهارت و علم کافی دارید صرفا کافیه عمل رو به یک رزومه نویس ماهر بسپارید تا در یک رقابت سرسختانه که رقیبان متعددی برای تصاحب اون شغل وجود دارن، شما غالب باشید.

کاری که رزومه نویس ماهر انجام میده:

بازار فعالیت و حالت مو جود در سرزمین مد لحاظ شما رو بطور ظریف و بدون نقص نظارت میکنه و هر واژه کلیدی رو در مکان صحیح خودش به فعالیت میبره.
مجموع بضاعت های شما رو با جزئیات و مبنی بر حقیقت ذکر میکنه.
برعکس رزومه های انگلیسی با قالب فراهم مجانی، رزومه رو به طور کامل منحصر و ماهر پباده سازی و صفحه آرایی میکنه و برای اینکار از گرافیست کارشناس یاری میگیره.
محتوای رزومه رو مطابق سیستم ATS تهیه میکنه.
و از کلیه اساسی خیس اینکه شما رو برای یک گفتمان استخدامی فراهم میکنه و نکات مایحتاج رو بهتون گوشزد میکنه.
یک رزومه نویس ماهر چقدر حقوق و دستمزد میگیره؟

خیلی اشخاص پس از سفر به مرزوبوم آیتم نظرشون برای جستن عمل متوجه میشن که داشتن یک رزومه انگلیسی ماهر بسیار ضروری می‌باشد و بدون چاره میشن توی همون مرز و بوم هزینه متعددی برای تولید رزومه ماهر در بین المللی بپردازن که‌این هزینه ها معمولا از 100 دلار آغاز میشه که برای یه رزومه، هزینه سنگینی هستش (با دقت به مقدار درآمدهای ناچیز ما اهل ایران ها نسبت به شهروندان اروپایی، کانادایی و امریکایی و استرالیایی).

برای مثال در‌حالتی که میخواید از این قیمتها با خبر بشید کافیه در گوگل کاوش نمائید و وارد سایتهای سرویس ها رزومه نویسی فرنگی بشید. در صورتیکه میخواید با کمترین هزینه این عمل انجام بشه سفارش می کنم که عمل رو به کاردون های اهل ایران بسپارید.

سفارش می‌کنم بمنظور رزومه نویسی ماهر دربین المللی برای هجرت به طبع محرمانه به دارالترجمه ها و رزومه نویسان پونیشا بزنید. یااینکه میتونید از سرویس ها نگارش و ساخت و ساز رزومه انگلیسی به کار گیری فرمایید. لطفا نقدها و پیشنهادات تونو باهام در میون بزارید.

منبع : https://virgool.io/@saeed-lotfi/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B1%D8%B2%D9%88%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-ronjtxywy7mo
 

  • ۹۹/۰۷/۰۵
  • محسن مینایی

رزومه نویسی

مهاجرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی