رومئونو : مجله خبری اینترنتی

مجله خبری اینترنتی رومئونو انتشار اخبار و مقاله های جذاب و مهم ایران و جهان

رومئونو : مجله خبری اینترنتی

مجله خبری اینترنتی رومئونو انتشار اخبار و مقاله های جذاب و مهم ایران و جهان

ما در مجله خبری اینترنتی رومئونو سعی میکنیم جذاب ترین و مهمترین خبر ها و مقالات روز ایران و جهان را از سرتاسر وب گردآوری کنیم و اینجا در معرض نمایش کاربران علاقه مند بگذاریم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰


آیا میدانستید نگارش یا این که ساخت و ساز رزومه انگلیسی آنلاین فراهم بدون پول می تواند برای عده ای که قصد هجرت دارا هستند گران به پایان برسد و دردسر ساز خواهد شد؟ بر پایه ی پژوهش ها بعمل آمده، حدود 70 درصد دارندگان روادید در اخذ جاب آفر از شرکت های فرنگی و پذیرش تحصیلی دانش کده ها مبتلا خلل می‌شوند و حتی به جلسات گفت‌و‌گو دعوت نمیشوند! ما در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم این موضوع را ریشه یابی کنیم پس با ما یار گردید. 

رزومه انگلیسی آنلاین فراهم مجانی به چه شکل قادر است دردسرساز شود؟

اکثری از کسانی که در مراحل مسافرت باخت می‌خورند، علم آموختگان خبره و متخصصان متبحری میباشند که سازه به علم و تجربه بالایی که در رشته خویش دارا‌هستند، انتظار دارا‌هستند بسرعت در کالج ها و کمپانیهای فرنگی استخدام شوند ولی زمانی که در اکثر وقت ها وقت ها به گفتمان های کاری دعوت نمی‌شوند بسیار متعجب می‌شوند.

این اشخاص متاسفانه اکثر اوقات تمایلی به سپردن فعالیت رزومه نویسی به رزومه نویسان ماهر فریلنسر و یا این که شاغل در شرکتهای، دارالترجمه ها و موسسات ندارند و ترجیح می دهند که از قالب های رزومه انگلیسی مهیا مجانی و یا این که رزومه سازهای آنلاین به کارگیری نمایند. در شرایطی که که‌این ابزارها بعلت های گوناگونی مطلوب به کارگیری های میان المللی و مسافرت نیستند و فقط مطلوب به کارگیری های باطن کشوری هستند. این انگیزه ها عبارتند از :

مدیران براحتی رزومه های انگلیسی با قالب مهیا را می شناسند
کارکنان و مدیران منابع انسانی روزمره آبادی ها رزومه و CV اخذ میکنند و بر طبق تجربه ای که دارا‌هستند، دیده شان به رزومه های خروجی گرفته گردیده از رزومه سازهای آنلاین و قالب های مجانی فراهم عادت نموده است. این کارکنان با یک نگاه می‌توانند این نوع رزومه ها را تشخیص دهند و تفاوت آن ها را با رزومه های دستنویس به راحتی متوجه می شوند.

پرسنل منابع انسانی تنها در پهنا 5 الی 8 ثانیه تصمیم می گیرند که رزومه شما‌را تایید اول نمایند یا این که نه. در‌این مرحله، رزومه های دستنویس که روی هر واژه آن ها تامل گردیده و دارنده تهیه و تنظیم و پباده سازی تخصصی است به راحتی لحاظ این پرسنل را جلب میکند. رزومه هایی که با قالب های مهیا و بدون‌پول رزومه سازها تاسیس شده است، به نوعی نشان دهنده تنبلی تقاضاکننده تلقی میگردد. از نگاه پرسنل و مدیران منابع انسانی، اشخاص دارنده رزومه انگلیسی فراهم آنلاین با قالب های بدون‌پول، مدام دنبال راه و روش های سریع و غیر مسئولانه برای حل مسائل میباشند و ترجیح می دهند ریسک استخدام این اشخاص را متحمل نشوند.

عدم سازش رزومه های انگلیسی بدون‌پول با سیستم ATS

چه کسی این الگوها و قالب های مهیا را در وب ساخته و منتشر نموده است؟ هیچکس نمیداند. این قالب ها از جهت ساختاری، دکورا سیون، پباده سازی و صفحه ارایی حقیقتا ضعیف هستند؛ صرفا کافیست :

• مثال کاری های رزومه نویسان کارشناس را با رزومه انگلیسی آنلاین درست شده بوسیله رزمه سازهای آنلاین و قالبهای بدون‌پول مقایسه نمائید.
• صرفا کافیست بدانید رزومه نویسان کارشناس، روز ها وقت صرف نگارش، پباده سازی و تهیه و تنظیم رزومه شما میکنند. در‌حالتی که که رزومه ساز 10 دقیقه ای اینکار را میکند. آیا سود یک کدام از ست؟

امروزه بیشتر کمپانیهای فرنگی از سیستم ATS برای کپی و پایش محتوای رزومه و CV ها به کارگیری میکنند. این سیستم به کارشناسان منابع انسانی شرکتها این قابلیت و امکان را می دهد تا محتوای رزومه ها را سریع چک نمایند و مواقعی که دارنده قابلیتهای موردنیاز برای شرایط شغلی متبوع میباشند را تعیین نمایند.

حدود 75 درصد تمام رزومه ها بدلیل اینکه در قالب استانداردی با عبارات کلیدی صحت نوشته نشده‌ در به عبارتی در آغاز به وسیله این سیستم رد می‌شوند. اکثری از متخصصان و شاغلین اهل ایران که مقصود هجرت دارا‌هستند برای ساخت و ساز یک رزومه انگلیسی آنلاین مهیا بدون‌پول از رزومه سازهای آنلاین استعمال میکنند و بعلت های عدم آشنایی کافی بازارکار آن سوی مرز، عدم شناخت با اصول رزومه نویسی، عدم به کار گیری از کیوردهای حیاتی و تخصصی در رزومه، نمیتوانند رزومه انگلیسی مطابق با استانداردهای ATS برای خویش بسازند.

چرا می بایست از یک رزومه نویس حرفه ای امداد بگیریم؟

یک نادرست در رزومه می تواند باعث به حیف کردن شغل رویایی شما برای مدام گردد. در صورتی قصد دور از شوخی برای مسافرت دارید (چه از روش فعالیت چه علم آموزی) این را بایستی بپذیرید که استخدام شدن در شرکت های دارای اعتبار فرنگی صحیح مانند میدان جنگی می باشد که رزومه ها صحبت نخستین و پایان را می زنند و این رزومه ها می باشند که ابزاری جنگی برای رقابت تصاحب سمت های شغلی می باشند. یک رزومه نویس حرفه ای :

• رزومه شمارا مبتنی بر وضعیت قاضی بر بازارکار مرزو بوم مقصد مهاجرتی شما و شرکت مدنظر شما تهیه میکند
• بموقع و در مکان صحیح از کلمه ها کلیدی استعمال میکند
• بضاعت و توان های شما‌را مبتنی بر حقیقت نشان می دهد
• رزومه شما بطور منحصر به فرد پباده سازی و صفحه ارایی میکنند
• رزومه شمارا مبنی بر سیستم ATS تهیه و تنظیم میکند
• شما‌را برای گفت‌و‌گو های استخدامی مهیا میکند
• محتوای رزومه شما‌را بروز نگه می دارد.

چقدر هزینه کنیم؟

داشتن یک رزومه انگلیسی اصیل، ماهر و استاندارد نوعی سپرده گذاری برای عاقبت معاش شما تلقی می گردد و این منطقی وجود ندارد که عاقبت شغلی آینده خویش را به ساخت و ساز رزومه انگلیسی فراهم با قالب های مجانی رزومه سازهای آنلاین بسپارید. اکثر وقت ها کسانی که روادیدِ کاری در اختیار دارا‌هستند و به سرزمین مقصد برای جستجوی فعالیت سفر میکنند، به جهت نداشتن رزومه انگلیسی ماهر و استاندارد در اخذ جاب آفر ناکامی می‌خورند و ناچار میگردند مخارج دلاری متعددی را به رزومه نویسان فریلنسر فرنگی و یا این که موسسات رزومه نویسی فرنگی پرداخت نمایند (استارت از 100 دلار).

کافیست نگاهی به ارزش های سرویس ها رزومه نویسی شرکت فرنگی دارای اسم و رسم Topresume به آدرس https://www.topresume.com بیندازید.

ما پیشنهاد می کنیم از فریلنسرهای رزومه نویس اهل ایران و شرکت های اهل ایران ارائه دهنده سرویس ها تخصصی رزومه نویسی برای نگارش و تولید رزومه انگلیسی به کار گیری فرمایید تا در مخارج خویش نیز صرفه جویی نمایید. امیدوارم از این مقاله در رنگیناس لذت برده باشید.

منیع : https://jamejamonline.ir/fa/news/1275415/رزومه-انگلیسی-آنلاین-آماده-10-دقیقه-ای-و-حقایق-پشت-پرده

  • ۹۹/۰۷/۰۵
  • محسن مینایی

رزومه نویسی

مهاجرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی